دور از بالاترین ten اشتباه ساخته شده توسط شروع برند کاردینال

Wiki Article

این قطعه مهم ممکن است در ترمزهای طولانی مدت و متعدد یا فشار ناشی از ترمزگیری و گرمای شدید دچار فرسایش و آسیب دیدگی بشود، برای جلوگیری از این اتفاق استفاده از دیسک ترمز خنک شونده یک راه حل مناسب و مطمئن است. هر زمان که لنت های ترمز را جهت تعویض، بررسی می نمایید، باید اطمینان حاصل کنید که وضعیت دیسک ها ، نرمال و مناسب می باشد تا عملکرد متعادل سیستم ترمز، تضمین شود. اصطکاک بین دیسک چرخ و پد های مربوط (لنت ترمز) باعث اجرای عملکرد ترمز مورد نیاز در چرخ ها می شود دو طرف صفحه دیسک دارای سطح ماشینکاری شده است. امروزه در برخی خودروهای مجهز به ترمز دیسکی از یک سیستم خنککننده متشکل از پرههای چرخان برای کاهش سریعتر دمای لنت و دیسک استفاده میشود. دیسک ترمز معمولی سطحی صاف و صیقلی دارد که کمی زمان میبرد تا دمای خود را از دست دهد. دیسک چرخ های تاپ یدک از بهترین نوع متریال تولید و ساخته می شوند. دیسک ترمز معمولا همراه با چرخ ها شروع به چرخش میکند. با توجه به نکات ذکر شده در بالا، می توانید بهترین دیسک و صفحه کلاچ را برای خودرو خود انتخاب کنید.


البته، طلا کمتر به صورت خالص یافت میشود.

پیستونها لنت ترمز را به دیسک میچسباندند و بدین ترتیب سرعت خودرو کم یا خودرو به طور کامل متوقف میشود. سوراخهای موجود روی سطح دیسک ترمز بهمنظور خارج کردن آب و دود تعبیه شدند و دیسک ترمز را خنک میکنند. هنگامیکه راننده بر روی پدال ترمز فشار وارد میکند، فشار در سیلندر ترمز افزایش مییابد و روغن موجود در آن به سمت چرخها هدایت میشود. البته، طلا کمتر به صورت خالص یافت میشود. دیسک چرخ را توسط چند پیچ بستهاند که این کار به سادگی صورت گرفته است. دیسک ترمز(brake disc) یا دیسک چرخ، یک صفحه دایره ای شکل از جنس چدن، آلومینیوم، آهن یا فولاد است که متصل به چرخ ها و مقابل لنت ترمز قرار می گیرد، و لنت ترمزها به کمک آن سرعت چرخ ها را کم و یا بصورت کامل متوقف می کنند. طبق آمارهای رسمی، در تصادفات رانندگی در سال ۲۰۱۱، تعداد حوادث ناشی از مشکلات سیستم ترمز ۳۲٪ و تعداد کشته ها تا ۰۰۰/۳۰ نفر بود. تا جبران مشکلات موجود در دیسک ترمز پراید را با بهینه سازی این قطعه انجام دهد. برخی از موارد خرابی زودتر از موعد است که مهمترین خط افتادن و پله شدن سطح دیسک است.


دیسک پیکان وانت

خودِ حدس پوانکاره، و در واقع حدس هندسیسازی ترستن که از آن قویتر است، در سالهای ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ میلادی در سلسلهای از مقالات توسط گریگوری پرلمان، و با استفاده از ایدههای ابداعی ریچارد همیلتون در شارهای ریچی، اثبات شد. با توجه لنت ترمز تویوتا به این که خصوصیات حرکتی اتومبیل های مختلف با یکدیگر متفاوت است، طبیعتا انواع دیسک چرخ نیز وجود دارندت. دیسک چرخ قطعه کاربردی است، بررسی وضعیت آن مهم است کیفیت بالای این قطعه باعث کاهش هزینه و زمان می شود . در کامپایلرهای پویا برخی بهینهسازیها را با تخمین زدن انجام میدهد که ممکن است بعداً با غلط بودن تخمین زده شده مجبور به برگرداندن تغییرات داده شده شود و باعث شود که زمان زیادی هزینه شود ولی در کامپایل جلوتر از زمان چنین تخمینهایی زده نمیشود پس امکان خطا در آن نیز وجود ندارد. زمانی که قصد دارید دیسک ترمز تویوتا خودرو را به کارواش ببرید، قبل از شروع شستشو باید اجازه دهید که موتور خودرو به دمای نرمال برسد؛ زیرا زمانی که دیسک چرخ دمای بالایی داشتهباشد و با آب تماس پیدا کند، تاب بر میدارد و کیفیت و کارایی خود را از دست میدهد. این ترمزها برای توقف به فشار هیدرولیک بیشتری هم نیاز دارند اما در مقابل امکان ترمزگیری پیدرپی و عملکرد مناسب در دمای بالا را برای راننده فراهم میکند.

This ᠎write-up is cre at ed with the  he lp ​of GSA  C​on᠎tent Gener ator Dem᠎ov ersi​on​.


هنگام ترمزگیری نیز این لنتها به دیسک ترمز فشار وارد میکنند و موجب توقف خودرو میشوند. دو نوع دیسک ترمز دیگر (دیسک ترمز شیاردار و دیسک ترمز ترکیبی) هم وجود دارند. پیشرانهٔ این خودرو با مدل ۶ سرعتهٔ دستی یکسان است؛ ولی جعبهدنده این خودرو از نوع ۶ سرعتهٔ دستی خودکار (AMT) است که توان را به چرخهای جلو میرساند. دیسک ترمز اسپرت مناسب برای ریو، کوییک تیبا و ساینا با وجود سوراخ ها و شیارهایی که در طراحی و ساخت آن استفاده شده است، از گرمای پیش از حد لنت جلوگیری کرده و موجب افزایش طول عمر آن می شود، همچنین این دیسک تولید داخل برند کاردینال، از بهترین متریال موجود ساخته شده تا مقاومت و دوام بالایی داشته باشد. عمر مفید دیسک و صفحه سکو: دوام و طول عمر کیت کلاچ سکو را می توان تقریبا مشابه با والئو کره در نظر گرفت. هنگام تعویض دیسک های جلو / عقب، چرخ های جلو / عقب چپ و راست باید با هم عوض شوند تا از ثبات عملکرد ترمز اطمینان حاصل شود.

Report this wiki page